
Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.
Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.
„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.
Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.
Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.
Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.
Suzuki na targach Japan Mobility Show 2025
Suzuki Motor Corporation zaprasza na targi Japan Mobility Show 2025, które Japońskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów organizuje w dniach 30 października – 9 listopada 2025 r. Tematem przewodnim strefy Suzuki w halach Tokyo Big Sight jest hasło „By Your Side” (Zawsze przy Tobie), które ogłoszono w lutym w tzw. nowym średnioterminowym planie zarządzania.
Dowiedz się więcejSuzuki Boxing Night 37 w Sokółce: remis z Bułgarią
Gala nie przyniosła jednoznacznej przewagi – w towarzyskim meczu z Bułgarią reprezentacja olimpijska naszych pięściarzy zremisowała 8:8. Na kolejnym, 37. spotkaniu w ramach cyklu Suzuki Boxing Night (!), zmierzyliśmy się jednak z mocnym i naprawdę doświadczonym przeciwnikiem. Dlatego zawody na Podlasiu trzymały w napięciu do samego końca.
Dowiedz się więcejSuzuki Boxing Night 37: szykują się wielkie emocje
Już jutro (17 października), w Sokółce, reprezentacja Polski zmierzy się z Bułgarami, medalistami Mistrzostw Świata i Europy. Zapraszamy do oglądania pięściarskich starć na Podlasiu – emocji na pewno nie zabraknie.
Dowiedz się więcejTrójmiasto ma nowy salon motocyklowy Suzuki
W Gdańsku przy ulicy Kartuskiej 391a, w pobliżu trójmiejskiej obwodnicy – droga nr 501 - znajdziecie nowy salon motocyklowy Suzuki, którego gospodarzem jest firma PM Auto.
Dowiedz się więcej