HISTORIA
Przez wszystkie dekady Suzuki marka nieustannie rozwijała i udoskonalała swoje produkty czyniąc je jednymi z najbardziej zaawansowanych na świecie.
                    Tę misję kontynuujemy do dziś. 
- 
                1965  D55Wprowadzenie na rynek pierwszego silnika zaburtowego Suzuki D55. DANE TECHNICZNE:2-suwowy 
 Cylindry: 1
 Pojemność: 98cm3
 Maksymalna moc: 4.0kW (5.5KM)
- 
                1977  DT5DT5 wprowadzono na rynek jako kompaktowy silnik zaburtowy o mocy 5 KM. Choć wówczas na rynku silników o tej mocy dominowały jednostki jednocylindrowe, Suzuki zdecydowało się na rozwiązanie dwucylindrowe, oferujące wydajny napęd. DT25 to chłodzony wodą silnik zaburtowy z termostatem, umożliwiającym efektywniejsze chłodzenie. Silnik DT25 dostępny był również w wersji z rozrusznikiem elektrycznym. DANE TECHNICZNE:2-suwowy 
 Cylindry: 2
 Pojemność: 113cm3
 Maksymalna moc: 3.7kW (5KM)
- 
                1987  DT200 ExantéDT200Exanté jako pierwszy silnik otrzymał nagrodę „Najbardziej innowacyjnego produktu” podczas wystawy „National Marine Manufactures Association” (NMMA). DT200 Exanté won the first "Most Innovative Products" award from the show's sponsor, the National Marine Manufacturers association (NMMA). DANE TECHNICZNE:2-suwowy 
 Cylindry: V6
 Pojemność: 2,693cm3
 Maksymalna moc: 147.0kW (200KM)
- 
                1994  DF9.9Suzuki wprowadza na synek pierwsze zaburtowe silniki 4-suwowe: DF9.9 i DF15. DANE TECHNICZNE:4-suwowy 
 Cylindry: 2
 Pojemność: 302cm3
 Maksymalna moc: 7.3kW (9.9KM)
- 
                1997  DF60DF60 i DF70 to pierwsze 4-suwowe wprowadzone na rynek przez Suzuki silniki zaburtowe, wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa. 
 Podczas międzynarodowej wystawy Marine Trades Exhibit and Conference oba silniki zdobyły nagrody NMMA za innowacyjność.DANE TECHNICZNE:4-suwowy 
 Cylindry: 4
 Pojemność: 1,298cm3
 Maksymalna moc: 44.1kW (60KM)
- 
                2003  DF250DF250 to pierwszy na rynku 4-suwowy silnik zaburtowy o mocy 250 KM (184kW). DF200/225/250 (3614 cm3) to pierwsze w portfolio producenta 4-suwowe silniki zaburtowe V6. DF250 otrzymał nagrodę NMMA za innowacyjność podczas Międzynarodowych Targów Żeglarskich w Miami w 2003 roku. DANE TECHNICZNE:4-suwowy 
 Cylindry: V6
 Pojemność: 3,614cm3
 Maksymalna moc: 184.0kW (250KM)
- 
                2006  DF300DF300 to pierwszy w branży silnik czterosuwowy V6 o mocy 300 KM i pierwszy wykorzystujący układ elektronicznego sterowania. Zdobywca nagrody NMMA za innowacyjność. DANE TECHNICZNE:4-suwowy 
 Cylindry: V6
 Pojemność: 4,028cm3
 Maksymalna moc: 220.7kW (300KM)
- 
                2014  DF200APDF200A/DF200AP to rzędowe 4-suwowe silniki zaburtowe, bazujące na projekcie rzędowego czterocylindrowego silnika DF175. W ich przypadku Suzuki wykorzystało technologię Selective Rotation – pierwsze na świecie rozwiązanie pozwalające na zintegrowanie pracy śrub prawo i lewoskrętnych. Układ sterowania korzysta z elektronicznego układu operowania przepustnicą i skrzynią biegów. DANE TECHNICZNE:4-suwowy 
 Cylindry: 4
 Pojemność: 2,867cm3
 Maksymalna moc: 147.0kW (200KM)
- 
                2017  DF350ASuzuki prezentuje DF350A – 350-konny, 4-suwowy silnik zaburtowy V6. Ten nowy model flagowy producenta korzysta m.in. z technologii przeciwbieżnie pracujących śrub. DF350A otrzymał nagrodę NMMA za innowacyjność. DANE TECHNICZNE:4-suwowy 
 Cylindry: V6
 Pojemność: 4,390cm3
 Maksymalna moc: 257.4kW (350KM)
2020
Marka Suzuki istnieje od ponad 100 lat.
Dzięki bogatej, ponad stuletniej historii, wiedzy i doświadczeniu w przemyśle samochodowym, motocyklowym i jachtowym, Suzuki jest w stanie dostarczyć technologie najwyższej klasy, które nie mają sobie podobnych w branży żeglarskiej. A wraz z duchem „Yaramaika” Suzuki tworzy innowacyjne rozwiązania, gwarantujące satysfakcję użytkownikom na całym świecie.
 
    - 
                2022  DF100C/DF115BG/DF140BGNowe silniki, które wyposażono w bardziej opływowe osłony, są nie tylko cichsze i wygodniejsze w obsłudze, ale także generują większy moment obrotowy, gwarantują lepsze osiągi przy mniejszym zużyciu paliwa oraz niższą emisję spalin. Wyposażono je w pierwszy na świecie, przełomowy system wychwytywania z wody drobin tworzywa Suzuki Micro Plastic Collector, który nie wpływa na osiągi, jest prosty do samodzielnej obsługi i co najważniejsze Suzuki oferuje go bez dopłaty. Wystarczy uruchomić silnik, żeby przez cały czas jego pracy, separować z wody groźne dla środowiska mikroodpady. DANE TECHNICZNE:Silniki 4-suwowe 
 4 cylindry
 Pojemność 2045 cm³
 Moc: 73,6, 84,6 lub 103 kW (odpowiednio 100, 115 lub 140 KM)
- 
                2023  DF300BMD i DF350AMDDzięki zmniejszeniu tarcia o wodę (tzw. stopa ma w tych jednostkach mniejszą powierzchnię) da się pływać jeszcze szybciej. Zredukowano również ilość oleju potrzebnego do smarowania przekładni, a przy tym wymianę można przeprowadzić bez konieczności podnoszenia łodzi. Na życzenie Suzuki dostarcza Steer-By-Wire, czyli joystick SBW umożliwiający łatwiejsze i wygodniejsze manewrowanie podczas cumowania (funkcja wspomagania dokowania). DANE TECHNICZNE:Silniki 4-suwowe 
 6 cylindrów, w układzie V
 Pojemność 4390 cm³
 Moc: 220,7 lub 257,4 kW (odpowiednio 300 lub 350 KM)


