
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce
Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Najbardziej rozpoznawalny w Polsce motoryzacyjny duet dziennikarzy rozpoczyna współpracę z marką Suzuki. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznani dziennikarze i eksperci w zakresie motoryzacji, którzy mają za sobą miliony kilometrów za kółkiem oraz kilka dekad doświadczenia w pracy dla największych tytułów telewizyjnych, prasowych i radiowych. W najbliższym czasie będzie można ich spotkać za kierownicą samochodów z logo „S” na masce. W ramach współpracy Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji ambasadorów modele Vitara Hybrid wyposażone w dynamiczny i oszczędny układ „mild hybrid”. Oprócz tego znani dziennikarze będą promować również inne modele oraz produkty dostępne w gamie Suzuki.
- Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w przystępny i zrozumiały sposób opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym i niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy. – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.
Równocześnie z ogłoszeniem współpracy dziennikarze będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, gdzie w oryginalnych spotach reklamowych opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową i zachęcają do odwiedzania strony www.suzukishow.pl, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat prezentowanych modeli. Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ mild hybrid połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w miejskim środowisku.
Kampania „Suzuki Show” rusza w piątek, 19 lutego 2021 r., w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych należących do tych stacji. Równolegle ze spotami emitowanymi w telewizji, na stronie www.suzukishow.pl pojawią się pełne, kilkuminutowe wersje filmów o miejskich i terenowych przygodach bohaterów za kierownicą samochodów Suzuki. Kampania w mediach online (w tym media społecznościowe) rozpoczyna się w poniedziałek, 22 lutego 2021 r.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.
Dwa modele Suzuki liderami rankingu niezawodności ADAC
Niemiecki automobilklub ADAC, prowadzący od 45 lat ranking niezawodności samochodów, ogłosił wyniki najmniej i najbardziej awaryjnych samochodów za 2022 rok. Wśród liderów niezawodności znalazły się dwa modele Suzuki.
Dowiedz się więcejPolicja otrzyma nowe radiowozy Suzuki S-Cross
Targi Polsecure w Kielcach były okazją, by zaprezentować nowy policyjne radiowozy Suzuki S-Cross, które wkrótce wyjadą na nasze drogi.
Dowiedz się więcejUczniowie podwarszawskiej szkoły wsparli akcję Suzuki Clean Ocean
W ramach światowej akcji Suzuki Clean Ocean w miejscowości Stare Załubice w gminie Radzymin Suzuki Motor Poland, wspierane przez dilera silników Suzuki ITA Marine Yachts, zorganizowało społeczne sprzątanie brzegów rzeki Rządzy będącej częścią Jeziora Zegrzyńskiego.
Dowiedz się więcejZacięte pojedynki podczas gali Suzuki Boxing Night 21
W Rypinie polska kadra seniorów zmierzyła się z silną reprezentacją Niemiec, która okazała się nieco lepsza i pokonała naszych pięściarzy 12:10.
Dowiedz się więcej