18.02.2021

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Najbardziej rozpoznawalny w Polsce motoryzacyjny duet dziennikarzy rozpoczyna współpracę z marką Suzuki. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznani dziennikarze i eksperci w zakresie motoryzacji, którzy mają za sobą miliony kilometrów za kółkiem oraz kilka dekad doświadczenia w pracy dla największych tytułów telewizyjnych, prasowych i radiowych. W najbliższym czasie będzie można ich spotkać za kierownicą samochodów z logo „S” na masce. W ramach współpracy Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji ambasadorów modele Vitara Hybrid wyposażone w dynamiczny i oszczędny układ „mild hybrid”. Oprócz tego znani dziennikarze będą promować również inne modele oraz produkty dostępne w gamie Suzuki.

- Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w przystępny i zrozumiały sposób opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym i niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy. – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Równocześnie z ogłoszeniem współpracy dziennikarze będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, gdzie w oryginalnych spotach reklamowych opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową i zachęcają do odwiedzania strony www.suzukishow.pl, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat prezentowanych modeli. Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ mild hybrid połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w miejskim środowisku.

Kampania „Suzuki Show” rusza w piątek, 19 lutego 2021 r., w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych należących do tych stacji. Równolegle ze spotami emitowanymi w telewizji, na stronie www.suzukishow.pl pojawią się pełne, kilkuminutowe wersje filmów o miejskich i terenowych przygodach bohaterów za kierownicą samochodów Suzuki. Kampania w mediach online (w tym media społecznościowe) rozpoczyna się w poniedziałek, 22 lutego 2021 r.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.

26.05.2022

Akcja BEZPIECZNE WAKACJE 2022 dla właścicieli motocykli Suzuki

Akcja serwisowa BEZPIECZNE WAKACJE 2022 rozpocznie się 6 czerwca i obejmie wszystkie modele motocykli Suzuki - bez względu na datę produkcji oraz sprowadzone indywidualnie do Polski.

Dowiedz się więcej
26.05.2022

Nowa generacja silników zaburtowych Suzuki

Suzuki Motor Poland wprowadza do sprzedaży nową generację silników zaburtowych DF140B, DF115B i DF100C do łodzi klasy średniej od 5 do 8 m.

Dowiedz się więcej
19.05.2022

Suzuki Vitara w gronie najlepszych pojazdów w dorocznym rankingu ADAC

Niemiecki automobilklub ADAC opublikował swój doroczny raport awaryjności samochodów osobowych, który objął 132 modele zarejestrowane po raz pierwszy w latach 2012 – 2019.

Dowiedz się więcej
17.05.2022

Prezes Suzuki Motor Poland Piotr Dulnik wyróżniony prestiżową nagrodą Lider Polskiego Sportu

Wieloletnie zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsorowanie boksu, piłki ręcznej, koszykówki i piłki nożnej, a także osobiste udział Piotra Dulnika w działania wspierające dyscypliny sportowe zaowocowało przyznaniem powyższej nagrody przez kapitułę redakcyjną magazynu.

Dowiedz się więcej