POTĘŻNY V6 i RZĘDOWY SILNIK 4-CYLINDROWY

SERIA ZE STEROWANIEM ELEKTRONICZNYM

DF175A/DF150A

DF175A/DF150A

Potężny i szybki. Czysty i wydajny. 4-suwowy silnik do wszystkich zastosowań.

Picture of boat using DF175A/DF150A Picture of boat using DF175A/DF150A

Oszczędność paliwa

Układ pośrednich kanałów dolotowych w połączeniu z technologią Lean Burn i wyjątkowo wydajnym stopniem sprężania 10.2:1 sprawia, że nasze nowe silniki zaburtowe zapewniają cichą i bardziej wydajną pracę. W porównaniu do tradycyjnych modeli 175 i 150, DF175A pozwala oszczędzić do 14% paliwa więcej, zaś DF150A – do 7%.

Diagram of Fuel Efficient

Siła

Większy moment obrotowy (o 3,1% dla DF150A i 2,7% dla DF175A), odsunięty wał napędowy i 2-stopniowa redukcja przełożenia sprawiają, że te nowe jednostki zaburtowe generują więcej mocy we wszystkich zakresach prędkości. Silniki DF150A i 175A sprawdzą się również w przypadku cięższych łodzi w warunkach pełnego obciążenia.

Diagram of Powerful

Świetne przyspieszenie

Silniki DF150A i 175A zostały wyposażone w tę samą konstrukcję silnika, znaną z popularnego modelu DF200A. Większa pojemność i ulepszona konstrukcja mechaniczna gwarantują lepsze przyspieszenie w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych. W ten sposób staramy się sprostać wymaganiom naszych klientów dotyczącym wydajności i większej oszczędności paliwa.

Diagram of Quick Acceleration

Niezawodność

Nasze nowe jednostki zaburtowe korzystają ze sprawdzonej 4-suwowej technologii Suzuki, która zapewnia niezawodność i wydajność silnika rok po roku. Czujnik spalania detonacyjnego wspiera płynną pracę silnika i zwiększa jego trwałość. Czujnik tlenu poprawia wydajność jednostki, a układ wykrywania wody w paliwie pomaga chronić silnik przed skutkami, z jakimi wiąże się używanie niskiej jakości paliwa takimi jak pogorszenie efektywności procesu spalania, niższa moc i powstawanie korozji.

  • Dane wykorzystane w tym wykresie pochodzą z testów wewnętrznych, przeprowadzonych w jednolitych warunkach. Rezultaty mogą różnić się w zależności od warunków pracy.

Odsunięty wał napędowy

OPIS

Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.

ZALETY

  • Mniejsze wibracje
  • Bardziej zwarta konstrukcja
  • Lepsza sterowność
Diagram of Offset Driveshaft

2-stopniowa redukcja przełożenia

OPIS

Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.

ZALETY

  • Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
  • Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
  • Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction

Wielostopniowy wtrysk paliwa

OPIS

Kanały kolektora dolotowego, w zależności od swej długości, są odmiennie wykorzystywane podczas niskich i wysokich prędkości, zapewniając odpowiednią do obciążenia dawkę powietrza dostarczaną do silnika.

ZALETY

  • Zwiększona moc przy wysokich prędkościach, dzięki większej ilości dostarczanego powietrza
  • Zwiększona wydajność komory spalania i podniesiony moment obrotowy przy pracy na niskich obrotach, dzięki kompresji powietrza w długich kanałach dolotowych

Zmienne Fazy Rozrządu

OPIS

Układ zmiennych faz rozrządu jest wykorzystywany do kontrolowania otwarcia i zamknięcia zaworów układu dolotowego, w zależności od trybu pracy silnika.

ZALETY

  • Mocniejszy moment obrotowy, osiągany w bardziej płynny sposób
  • Bardziej odczuwalne przyspieszenie podczas pracy we wszystkich zakresach obrotów

Bepzośrednie Kanały Dolotowe

OPIS

Zaprojektowanie bezpośredniej ścieżki przepływu powietrza, od wlotu w pokrywie silnika, aż do cylindra, ogranicza wzrost temperatury w układzie dolotowym i poprawia wydajność spalania.

ZALETY

  • Większa moc z mniejszej pojemności cylindrów oraz zwiększona sprawność jednostki
Diagram of Semi-direct Air Intake System

O2 Sensor Feedback Control System – układ z czujnikiem tlenu, który steruje składem mieszanki paliwowo-powietrznej

OPIS

Układ dostarcza precyzyjne i aktualne informacje, potrzebne do zarządzania proporcjami mieszanki paliwowo-powietrznej w miarę zmiany warunków pracy silnika.

ZALETY

  • Ogranicza emisję zanieczyszczeń
  • Pomaga utrzymać optymalną wydajność silnika w całym zakresie jego pracy

Lean Burn

OPIS

Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.

ZALETY

  • Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
  • Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji

Powłoka antykorozyjna Suzuki

OPIS

Powłoka antykorozyjna Suzuki została zaprojektowana, aby zapewnić silne wiązanie do powierzchni chronionych elementów, wykonanych ze stopu aluminium Suzuki.

ZALETY

  • Ochrona przed korozją, zwiększona żywotność silnika
Diagram of Suzuki Anti-Corrosion System