Jednostka, która powstała dzięki połączeniu najlżejszego silnika i największego przełożeniaw tej klasie silników. DF100B dysponuje najwyższym momentem obrotowym w klasiesilników do 100KM.
(L: 157 kg, to najniższa masa w klasie;2.59: 1, to największe przełożenie współczynnika redukcji w klasie.)
Model | Śruba | Masa | Manetka | Technologia Lean Burn | Elektryczna wiązka podłączeniowa 6,5m | Zegary | Cena brutto |
DF100BTL | Aluminiowa | 157kg |
![]() |
Obrotomierz + zegar trymu | 43 500 zł | ||
DF100BTX | Aluminiowa | 161kg |
![]() |
Obrotomierz + zegar trymu | 43 500 zł |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli . Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji.
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
E - rozruch elektryczny, sterowanie rumplem
Lean Burn - system zmniejszający zużycie paliwa
Model | DF100B |
Zalecana wysokość pawęży mm | L: 508 X: 635 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L: 157 X: 161 |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Elektryczny, sekwencyjny, wtrysk wielopuntktowy |
Liczba cylindrów | 4 |
Pojemność skokowa cm3 | 1,502 |
Średnica x skok tłoka mm | 75 x 85 |
Moc maks. kW (KM) | 73.6 (100) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min |
5,700-6,300 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | - |
Pojemność miski olejowej | 4.0 litra |
Pojemność zbiornika paliwa | 25 litrów (Opcjonalnie) |
Ukłąd zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 27A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.59:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Śruba napędowa (skok) | 13”-23” |
DF100B | |
Kolor korpusu - czarny | |
Kolor korpusu - biały | |
Dwustopniowa redukcja przełożenia | |
Opływowy kształt spodziny | |
Odsunięty wał napędowy | |
Zapłon bezpośredni | |
Bezobsługowy łańcuch rozrządu | |
Układ Suzuki Lean Burn | |
Układ Suzuki Easy Start | |
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika | |
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju | |
Przepłukiwanie układu chłodzenia | |
Układ wspomagający trałowanie | |
Układ ograniczający odchylanie silnika | |
Powłoka antykorozyjna Suzuki | |
System wykrywania wody w paliwie |
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne